مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:552022-01-06سياسي

مردم قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستند


استاندار گیلان، پیکرهای مطهر شهیدان را موجب نورانی و عطرآگین شدن فضای استان خواند و گفت: این مردم قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آنان هستند.

- اسدالله عباسی همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که با حضور با شکوه قشرهای مختلف مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، شرکت کرد.

وی در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا و گرامیداشت یاد شهدای والامقام، پیکرهای مطهر شهیدان را موجب نورانی و عطرآگین شدن فضای استان خواند و با نثار درود و صلوات به روان پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهدا، عزت بخش و نمایانگر راه حیات و سعادت هستند.

استاندار گیلان، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا را نشان دهنده باور جامعه به ادامه راه نورانی شهیدان عنوان و تصریح کرد: این مردم قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آنان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر مطهر هشت شهید گمنام امروز پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) تا میدان فرهنگ رشت با حضور با شکوه مردم تشییع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستند

مردم قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستند